Uitlaat (snel) - Loop 11,0 mm Tecnigas

33 products
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Q-TRE Minarelli Verticaal CE
€ 105,99
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Next R Minarelli verticaal ce
€ 119,31
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat China Grand Retro 4T
€ 89,23
✔ Op voorraad
New Uitlaat GY6/Kymco/AGM  - Tecnigas 4Scoot TRE Zwart
Tecnigas Uitlaat GY6/Kymco/AGM - Tecnigas 4Scoot TRE Zwart
€ 143,90
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Kymco DJ
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Kymco DJ
€ 83,98
✔ Op voorraad
Tecnigas Tecnigas 4Scoot RVS uitlaat Kymco Agility / GY6
€ 133,88
Niet op voorraad
New Uitlaat Tecnigas Next R - Minarelli Horizontaal
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Next R - Minarelli Horizontaal
€ 120,49
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Q-tre - Minarelli Horizontaal
€ 113,28
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Trek - Minarelli Horizontaal
€ 100,78
Niet op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - RS 70 cc - Minarelli Verticaal
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - RS 70 cc - Minarelli Verticaal
€ 115,34
Niet op voorraad
-17% Tecnigas TREK Chroom - Minarelli Verticaal
Tecnigas Tecnigas TREK Chroom - Minarelli Verticaal
€ 125,00 € 149,90
✔ Op voorraad
New Tecnigas Silent Pro uitlaat - Peugeot Ludix / Jetforce
New Uitlaat Peugeot Ludix - Chroom - Tecnigas
Tecnigas Uitlaat Peugeot Ludix - Chroom - Tecnigas
€ 135,90
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Peugeot Ludix
€ 89,23
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Peugeot Ludix Snor - Standaard
€ 89,23
✔ Op voorraad
New Uitlaat Honda Vision / Peugeot Rapido
Tecnigas Uitlaat Honda Vision / Peugeot Rapido
€ 99,73
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Peugeot SV 50 Geo
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Peugeot SV 50 Geo
€ 89,23
✔ Op voorraad
Tecnigas Tecnigas 4Scoot RVS uitlaat Piaggio Zip en Fly 4T 2v
€ 138,95
Niet op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Next R - Piaggio 4-takt (2v)
€ 105,04
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat big rs voor Piaggio/Gilera 125/180cc
€ 291,60
✔ Op voorraad
New Uitlaat Tecnigas Trek - Piaggio
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Trek - Piaggio
€ 117,40
Niet op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Next - Piaggio
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Next - Piaggio
€ 117,40
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Vespa Sfera
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Vespa Sfera
€ 83,98
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Piaggio
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Piaggio
€ 89,23
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Next-R - Morini
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Next-R - Morini
€ 107,10
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Honda SFX-Bali
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Honda SFX-Bali
€ 89,23
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Apr./Suz./Mor
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Apr./Suz./Mor
€ 83,98
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Derbi Hunter, Paddock en Predator
€ 89,23
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Silent Pro Sym Fiddle II (4T oude motor)
€ 87,13
Niet op voorraad
33 products

Snelle scooter uitlaat kopen?

Een race uitlaat voor je scooter zorgt voor meer trekkracht en topsnelheid, met een snelle uitlaat kan je je scooter opvoeren. Bij Scooterdiscounter.nl ben je op het juste adres, we hebben naast standaard uitlaten, snelle uitlaten en ook echte race uitlaten voor op het circuit of scootersprint doeleinden. De uitlaat is een van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestatie, wil je echt vermogen uit je cilinder halen is de juiste uitlaat erg belangrijk bij een 2-takt scooter. Let wel op dat je met een snelle uitlaat niet de openbare weg op mag. Een race uitlaat maakt ook meer lawaai.  Op deze pagina vind je de snellere uitalen van topmerken als; Malossi, Polini, Yasuni, Giannelli, Hebo, Sitoplus en veel meer. Zoek je meer een standaard scooter uitlaat klik dan hier

Scooter opvoeren met een andere uitlaat

Zoals al aangegeven kan je je scooter opvoeren met een andere uitlaat. Als je alle begrenzers al hebt verwijderd en nog sneller wil dan is een andere uitlaat voor je scooter een van de eerste dingen die het meeste winst in prestatie oplevert. Let wel op dat bij het monteren van een andere uitlaat je eigenlijk altijd de scooter opnieuw moet afstellen. Omdat een race uitlaat zijn vermorgen afgeeft op een ander (hoger) toerental dien je er voor te zorgen dat dit toerental gehaald wordt door bijvoorbeeld lichtere rollen te plaatsen in de vario. Ook is het soms nodig om een andere (sterkere) drukveer te plaatsen om daarmee het juiste toerental te halen. Om te voorkomen dat je met een 'dip' optrekt dien je ook het toerental van wegrijden te verhogen met andere, strakkere, trekveren in de koppeling. Naast het afstellen van de overbrenging is het ook noodzakelijk om je carburateur opnieuw af te stellen, omdat je meer toeren gaat draaien is er ook meer benzine nodig. Dit kan je doen door een grotere sproeier te plaatsen. Let altijd goed op de kleur van je bougie, een te kleine sproeier kan voor een warmloper of zelfs vastloper zorgen. Weet je nog niet zeker of je je scooter op wil voeren of zoek je gewoon een mooie scooter uitlaat, klik dan hier om alle scooter uitlaten te zien.

Terugloop Uitlaat: Waarom loopt ie 'terug'

Bij een 2-takt is de uitlaat één van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestaties en tuning van de motor. De lengte van de uitlaat is daarbij een belangrijke factor, samen met de inhoud (diameter). Goed presterende uitlaten moeten daarom 'teruglopen' vanwege de lente. De lengte van de expantie (uitlaat zelf) is dermate lang dat als er nog een tailpijp + demper bij zou komen, dan steekt dit te ver achter de scooter uit en dit is niet toegestaan. Daarom hebben vrijwel alle tuning uitlaten een gebogen tailpijp zodat de demper boven de uitlaat uitkomt, waardoor de totale lengte beperkt blijft. Hier komt de term terugloop uitlaat dus weg. De Tailpijp is het stukje 'buis' wat de expantie verbind met de demper. Onderschat de functie van de tailpijp niet! Deze is, voornamelijk bij high performance 2-takt motoren erg belangrijk. Je kan varieren met de lengte en diameter. Perfect afstellen kan met tailringen. Dit is iets wat alleen bij professionele racedoeleinden gebruikt word om echt het allerlaatste uit de motor te halen en alles te matchen. Je kan hier ook mee expirimenteren maar bij een gemiddelde terugloop uitlaat voor straatgebruik is dat een heel gedoe omdat de tailpijp niet los kan. Deze zitten vaak vastgelast aan de expantie zelf.