Uitlaat (snel) - Loop 11,0 mm

1-50 of 355
Simonini Racing uitlaat Simonini Gilera/Piaggio 125/180ccm 2T
€ 323,40
✔ Op voorraad
Edge Uitlaat Piaggio OEM kwaliteit
€ 49,80
✔ Op voorraad
Leovince Uitlaat Leovince TT Black Edition Piaggio Nrg/Runner
€ 188,47
✔ Op voorraad
Edge Uitlaat Vespa Primavera/Sprint euro4/5
€ 125,64
Niet op voorraad
Edge Uitlaat Bullet Euro4 Zip 4t Zwart/Carbon
€ 143,99
✔ Op voorraad
DDL Uitlaat DDL Honda Midrace Dio Horizontaal 70cc
€ 446,49
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Extra V2 Uitlaat Honda X8R
€ 132,45
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Smile Uitlaat Gilera Typhoon / Puch NRG
€ 79,95
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Extra Uitlaat Minarelli Vertikaal
€ 97,27
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Extra Uitlaat Aprilia SR Ditech Morini
€ 99,95
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Extra V2 uitlaat CPI / Keeway
€ 132,45
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Reverse Aprilia SR Morini / Suzuki Katana
€ 191,66
✔ Op voorraad
Giannelli Giannelli Extra V2 Aprilia SR Morini / Suzuki Katana
€ 132,45
✔ Op voorraad
Polini Uitlaat compleet Puch Maxi Polini
€ 244,88
✔ Op voorraad
Giannelli Uitlaat Giannelli extra v2 Minarelli (Titanium demper)
€ 142,05
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Next R Minarelli verticaal ce
€ 119,31
✔ Op voorraad
Giannelli Uitlaat Giannelli Go Cpi,Keeway
€ 110,95
✔ Op voorraad
Jollymoto Jolly Moto Carbon Uitlaat 80cc Aprilia RS50 1999-2005
€ 359,95
✔ Op voorraad
Jollymoto Jolly Moto 50cc uitlaat Aprilia RS50 1999-2005
€ 349,50
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Q-TRE Minarelli Verticaal CE
€ 105,99
✔ Op voorraad
2extreme Standaard uitlaat 139QMB GY6 50cc China 4-takt 12/13
€ 67,18
✔ Op voorraad
Edge Uitlaat voor o.a. AGM Vx 50 (origineel model)
€ 73,48
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat China Grand Retro 4T
€ 89,23
✔ Op voorraad
New Uitlaat GY6/Kymco/AGM  - Tecnigas 4Scoot TRE Zwart
Tecnigas Uitlaat GY6/Kymco/AGM - Tecnigas 4Scoot TRE Zwart
€ 143,90
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Kymco DJ
Tecnigas Uitlaat - Tecnigas - Silent Pro - Kymco DJ
€ 83,98
✔ Op voorraad
New Uitlaat Kymco Agility 4-takt (terugloop)
DMP Uitlaat Kymco Agility 4-takt (terugloop)
€ 111,22
✔ Op voorraad
New Uitlaat Kymco / SYM 2-takt (o.a. Dink, Agility en Sym Jet)
Leovince Leovince Handmade GP Kymco
€ 193,53
Niet op voorraad
Leovince Leovince Hm Zx Kymco
€ 143,15
Niet op voorraad
Naraku Standaard uitlaat Kymco Agility, Like en Vitality
€ 97,63
✔ Op voorraad
Tecnigas Tecnigas 4Scoot RVS uitlaat Kymco Agility / GY6
€ 133,88
Niet op voorraad
Edge Uitlaat Kymco en Sym horizontaal 2-takt
€ 57,73
✔ Op voorraad
Yasuni Yasuni R Minarelli Horizontaal - Carbon
€ 214,90
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Malossi - MHR Racing - Minarelli Horizontaal
New Uitlaat Tecnigas Next R - Minarelli Horizontaal
Tecnigas Uitlaat Tecnigas Next R - Minarelli Horizontaal
€ 120,49
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Doppler - S3R - Minarelli Horizontaal
Doppler Uitlaat - Doppler - S3R - Minarelli Horizontaal
€ 147,27
Niet op voorraad
New Uitlaat - Stage 6 - R1200 - Minarelli Horizontaal
Stage6 Uitlaat - Stage 6 - R1200 - Minarelli Horizontaal
€ 288,38
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Stage 6 - R1400 MK2 - Minarelli Horizontaal
New Uitlaat - Yasuni Carrera 30 Kevlar - Minarelli Horizontaal
New Yasuni Carrera 21 - Minarelli Horizontaal - Kevlar
Yasuni Yasuni Carrera 21 - Minarelli Horizontaal - Kevlar
€ 357,90
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Giannelli - Reverse - Minarelli Horizontaal
Giannelli Uitlaat - Giannelli - Reverse - Minarelli Horizontaal
€ 203,92
✔ Op voorraad
1-50 of 355

Snelle scooter uitlaat kopen?

Een race uitlaat voor je scooter zorgt voor meer trekkracht en topsnelheid, met een snelle uitlaat kan je je scooter opvoeren. Bij Scooterdiscounter.nl ben je op het juste adres, we hebben naast standaard uitlaten, snelle uitlaten en ook echte race uitlaten voor op het circuit of scootersprint doeleinden. De uitlaat is een van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestatie, wil je echt vermogen uit je cilinder halen is de juiste uitlaat erg belangrijk bij een 2-takt scooter. Let wel op dat je met een snelle uitlaat niet de openbare weg op mag. Een race uitlaat maakt ook meer lawaai.  Op deze pagina vind je de snellere uitalen van topmerken als; Malossi, Polini, Yasuni, Giannelli, Hebo, Sitoplus en veel meer. Zoek je meer een standaard scooter uitlaat klik dan hier

Scooter opvoeren met een andere uitlaat

Zoals al aangegeven kan je je scooter opvoeren met een andere uitlaat. Als je alle begrenzers al hebt verwijderd en nog sneller wil dan is een andere uitlaat voor je scooter een van de eerste dingen die het meeste winst in prestatie oplevert. Let wel op dat bij het monteren van een andere uitlaat je eigenlijk altijd de scooter opnieuw moet afstellen. Omdat een race uitlaat zijn vermorgen afgeeft op een ander (hoger) toerental dien je er voor te zorgen dat dit toerental gehaald wordt door bijvoorbeeld lichtere rollen te plaatsen in de vario. Ook is het soms nodig om een andere (sterkere) drukveer te plaatsen om daarmee het juiste toerental te halen. Om te voorkomen dat je met een 'dip' optrekt dien je ook het toerental van wegrijden te verhogen met andere, strakkere, trekveren in de koppeling. Naast het afstellen van de overbrenging is het ook noodzakelijk om je carburateur opnieuw af te stellen, omdat je meer toeren gaat draaien is er ook meer benzine nodig. Dit kan je doen door een grotere sproeier te plaatsen. Let altijd goed op de kleur van je bougie, een te kleine sproeier kan voor een warmloper of zelfs vastloper zorgen. Weet je nog niet zeker of je je scooter op wil voeren of zoek je gewoon een mooie scooter uitlaat, klik dan hier om alle scooter uitlaten te zien.

Terugloop Uitlaat: Waarom loopt ie 'terug'

Bij een 2-takt is de uitlaat één van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestaties en tuning van de motor. De lengte van de uitlaat is daarbij een belangrijke factor, samen met de inhoud (diameter). Goed presterende uitlaten moeten daarom 'teruglopen' vanwege de lente. De lengte van de expantie (uitlaat zelf) is dermate lang dat als er nog een tailpijp + demper bij zou komen, dan steekt dit te ver achter de scooter uit en dit is niet toegestaan. Daarom hebben vrijwel alle tuning uitlaten een gebogen tailpijp zodat de demper boven de uitlaat uitkomt, waardoor de totale lengte beperkt blijft. Hier komt de term terugloop uitlaat dus weg. De Tailpijp is het stukje 'buis' wat de expantie verbind met de demper. Onderschat de functie van de tailpijp niet! Deze is, voornamelijk bij high performance 2-takt motoren erg belangrijk. Je kan varieren met de lengte en diameter. Perfect afstellen kan met tailringen. Dit is iets wat alleen bij professionele racedoeleinden gebruikt word om echt het allerlaatste uit de motor te halen en alles te matchen. Je kan hier ook mee expirimenteren maar bij een gemiddelde terugloop uitlaat voor straatgebruik is dat een heel gedoe omdat de tailpijp niet los kan. Deze zitten vaak vastgelast aan de expantie zelf.