CDI / ECU Units - Remdelen

151-200 of 345
Edge Remblokken Peugeot New Vivacity
€ 9,88
✔ Op voorraad
Edge Remblokken Peugeot V-clic
€ 7,68
✔ Op voorraad
Malossi Remblokken Malossi - Peugeot/Derbi/Gilera AJP
€ 9,90
✔ Op voorraad
Malossi Remblokken Polini - Peugeot/Derbi/Gilera AJP
€ 12,26
✔ Op voorraad
Malossi Remblokken Polini - Gilera Piaggio Vespa
€ 12,30
✔ Op voorraad
RMS Remschoenen Yamaha Neos 4T
€ 12,94
✔ Op voorraad
Stage6 Remblokken stage6 racing Piaggio (heng tong)
€ 21,58
✔ Op voorraad
Stage6 Remblokken Stage6 racing Piaggio Zip/Vespa/Mp3
€ 21,58
✔ Op voorraad
Stage6 Remblokken Stage6 racing Yamaha Aerox/Neos
€ 21,58
✔ Op voorraad
IGM Remschoenen Peugeot Tweet
€ 9,88
✔ Op voorraad
DMP Remblokken Segway E110
€ 9,70
✔ Op voorraad
Piaggio Remblokken Piaggio MP3 500 - Achterzijde
€ 31,90
✔ Op voorraad
Koso Magneetschroef Voor Remschijf Koso - m5x0.8x12
€ 10,98
✔ Op voorraad
Koso Magneetschroef Voor Remschijf Koso M6x1.0x19.7
€ 10,98
✔ Op voorraad
RMS Remschijfslot Rms Universeel
€ 11,86
✔ Op voorraad
OEM-Kwaliteit Remschijfslot Universeel Met Aarm Zilver
€ 32,84
✔ Op voorraad
151-200 of 345

De CDI unit is het digitale gedeelte van de ontsteking wat er voor zorgt dat er op elk toerental juist wordt ontstoken. Een CDI kan begrensd zijn waardoor er geen hoge toerentallen gemaakt kunnen worden. Er zijn onbegrensde CDI units, wanneer deze wordt geplaatst zal de scooter meer toeren kunnen draaien.

Verschillende CDI's maar wat is het verschil?

Er zit veel vershil in de CDI en je moet altijd zorgen dat het type CDI geschikt is voor jou scooter, anders werkt het niet en sterker nog: je kan onderdelen kapot maken bij het plaatsen van een CDI die niet geschikt is voor jou scooter. Zo zit er verschil in AC en DC en uiteraard het type aansluiting. Daarnaast bepaalt de CDI ook een groot gedeelte van de snelheid en zijn de meeste 4-takt scooters begrensd op de CDI.