CDI / ECU Units - Remschijven

1-50 of 76
RMS Remschijfslot Rms Universeel
€ 11,86
✔ Op voorraad
Koso Magneetschroef Voor Remschijf Koso M6x1.0x19.7
€ 10,98
✔ Op voorraad
OEM-Kwaliteit Remschijfslot Universeel Met Aarm Zilver
€ 32,84
✔ Op voorraad
Koso Magneetschroef Voor Remschijf Koso - m5x0.8x12
€ 10,98
✔ Op voorraad
NG brakes Remschijf NG 200x97x4mm Vespa Primavera 50 150cc
€ 58,78
✔ Op voorraad
Malossi Remschijf Malossi Runner 180 / 125 (voorkant)
€ 101,83
✔ Op voorraad
Malossi Remschijf Malossi Runner 180 / 125 (achterkant)
€ 123,58
Niet op voorraad
Edge Remschijf Sym Allo (voorkant)
€ 29,94
✔ Op voorraad
Polini Remschijf wave polini 200mm zip sp
€ 60,88
✔ Op voorraad
IGM Remschijf Peugeot Tweet (Voorzijde)
€ 23,70
✔ Op voorraad
New Oversized Monster Disc 260 mm. - Black staal - Gilera Runner
New Wave Remschijf - Yamaha / CPI - Voor
Galfer Wave Remschijf - Yamaha / CPI - Voor
€ 58,78
Niet op voorraad
New Wave Remschijf - Peugeot - Benelli, Malaguti - Voor&achter
New Wave Remschijf - Aprilia, Gilera/Piaggio, Yamaha - Voor
New Wave Remschijf - Galfer - Peugeot Speedfight (voor&achter)
New Wave Remschijfkit + Klauw - TNT - Peugeot Speedfight (voor)
New Remschijfbout - Imbus M6x20 - Verzonken / RVS
Bofix Remschijfbout - Imbus M6x20 - Verzonken / RVS
€ 2,18
✔ Op voorraad
New Remschijfbout - Imbus M6 - Zwart - Verzonken
Bofix Remschijfbout - Imbus M6 - Zwart - Verzonken
€ 2,18
Niet op voorraad
New Remschijfbout - Inbus M8x30 - RVS - Verzonken
Bofix Remschijfbout - Inbus M8x30 - RVS - Verzonken
€ 2,18
✔ Op voorraad
New Remschijfbout - Imbus M6 - RVS - Bolkop
Bofix Remschijfbout - Imbus M6 - RVS - Bolkop
€ 2,18
✔ Op voorraad
New Remschijfkit - 4 zuiger remklauw - Yamaha Aeox
Galfer Remschijfkit - 4 zuiger remklauw - Yamaha Aeox
€ 273,96
Niet op voorraad
New Wave Remschijf - Edelstaal - Yamaha Aerox (voor en achter)
1-50 of 76

De CDI unit is het digitale gedeelte van de ontsteking wat er voor zorgt dat er op elk toerental juist wordt ontstoken. Een CDI kan begrensd zijn waardoor er geen hoge toerentallen gemaakt kunnen worden. Er zijn onbegrensde CDI units, wanneer deze wordt geplaatst zal de scooter meer toeren kunnen draaien.

Verschillende CDI's maar wat is het verschil?

Er zit veel vershil in de CDI en je moet altijd zorgen dat het type CDI geschikt is voor jou scooter, anders werkt het niet en sterker nog: je kan onderdelen kapot maken bij het plaatsen van een CDI die niet geschikt is voor jou scooter. Zo zit er verschil in AC en DC en uiteraard het type aansluiting. Daarnaast bepaalt de CDI ook een groot gedeelte van de snelheid en zijn de meeste 4-takt scooters begrensd op de CDI.