Uitlaat (snel) - Normaal

201-250 of 355
Yasuni Yasuni R Piaggio - Carbon
€ 214,22
✔ Op voorraad
Yasuni Yasuni R Piaggio - Rood(alu)
€ 195,68
✔ Op voorraad
Edge Opvoerpakket Piaggio AC 2-Takt - DR 70cc /17.5mm
€ 179,70
Niet op voorraad
Top Performance Tuningkit Top Performance + Sitoplus Piaggio AC (2-takt)
€ 278,08
Niet op voorraad
Yasuni Yasuni Carrera 10 Piaggio (verschillende dempers)
€ 203,92
Niet op voorraad
Yasuni Yasuni Carrera 16 Piaggio - Verschillende Dempers
€ 288,38
✔ Op voorraad
Edge Uitlaat DDL Piaggio highend 70cc
€ 425,95
✔ Op voorraad
DDL Uitlaat DDL Piaggio street 70cc
€ 569,90
Niet op voorraad
DDL Uitlaat DDL Minarelli Horizontaal 70cc
€ 446,49
✔ Op voorraad
DDL Uitlaat DDL Minarelli Verticaal midrace 70cc
€ 446,49
✔ Op voorraad
DDL Uitlaat DDL Piaggio Highend Testa Rossa 70cc
€ 569,90
✔ Op voorraad
DDL Uitlaat DDL Piaggio Big Bore Sco 2T 86
€ 446,49
✔ Op voorraad
DDL Uitlaat DDL Piaggio Malossi carter 2T 100cc
€ 446,49
Niet op voorraad
DDL Uitlaat DDL Piaggio Malossi carter 2T 70cc
€ 446,49
✔ Op voorraad
Jollymoto Jollymoto 180cc uitlaat (o.a. Runner / Skipper)
€ 409,70
✔ Op voorraad
Tecnigas Uitlaat big rs voor Piaggio/Gilera 125/180cc
€ 291,60
✔ Op voorraad
Metrakit Uitlaat Metrakit Pro Race 3 - Minarelli Horizontaal
€ 319,90
✔ Op voorraad
Malossi Uitlaat Mhr Piaggio
€ 306,92
Niet op voorraad
Polini Uitlaat Polini Big Evolution 70 - Gilera & Piaggio
€ 370,78
Niet op voorraad
Malossi Uitlaat Mhr Team 50 Cc Piaggio
€ 375,93
Niet op voorraad
Leovince Leovince Handmade ZX Chroom piaggio
€ 170,96
Niet op voorraad
Leovince Leovince Hm Zx Piaggio
€ 143,15
Niet op voorraad
Leovince Leovince Handmade TT Piaggio
€ 144,18
✔ Op voorraad
Polini Uitlaat Polini Team 4 - Piaggio
€ 180,23
✔ Op voorraad
Polini Uitlaat Polini For Race 3 - Piaggio
€ 251,30
Niet op voorraad
Polini Uitlaat Polini For Race 2 - Piaggio
€ 253,36
Niet op voorraad
New Uitlaat Polini Evolution 10 - Piaggio
Polini Uitlaat Polini Evolution 10 - Piaggio
€ 365,63
Niet op voorraad
New Uitlaat - Polini - Evolution 6 - 70cc - Piaggio
Polini Uitlaat - Polini - Evolution 6 - 70cc - Piaggio
€ 292,50
Niet op voorraad
New Uitlaat - Doppler - S3R - Chroom - Piaggio scooters
Doppler Uitlaat - Doppler - S3R - Chroom - Piaggio scooters
€ 157,57
Niet op voorraad
New Uitlaat Giannelli Next - Piaggio
Giannelli Uitlaat Giannelli Next - Piaggio
€ 67,18
Niet op voorraad
New Uitlaat - Yasuni - Z - Kevlar - Piaggio
Yasuni Uitlaat - Yasuni - Z - Kevlar - Piaggio
€ 178,17
Niet op voorraad
New Uitlaat - Yasuni - Z - Alu - Piaggio
Yasuni Uitlaat - Yasuni - Z - Alu - Piaggio
€ 167,87
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Yasuni - R - Kevlar - Piaggio
Yasuni Uitlaat - Yasuni - R - Kevlar - Piaggio
€ 204,90
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Giannelli - Shot - Piaggio
Giannelli Uitlaat - Giannelli - Shot - Piaggio
€ 199,70
✔ Op voorraad
New Uitlaat - Giannelli - Reverse - Piaggio
Giannelli Uitlaat - Giannelli - Reverse - Piaggio
€ 202,89
✔ Op voorraad
201-250 of 355

Snelle scooter uitlaat kopen?

Een race uitlaat voor je scooter zorgt voor meer trekkracht en topsnelheid, met een snelle uitlaat kan je je scooter opvoeren. Bij Scooterdiscounter.nl ben je op het juste adres, we hebben naast standaard uitlaten, snelle uitlaten en ook echte race uitlaten voor op het circuit of scootersprint doeleinden. De uitlaat is een van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestatie, wil je echt vermogen uit je cilinder halen is de juiste uitlaat erg belangrijk bij een 2-takt scooter. Let wel op dat je met een snelle uitlaat niet de openbare weg op mag. Een race uitlaat maakt ook meer lawaai.  Op deze pagina vind je de snellere uitalen van topmerken als; Malossi, Polini, Yasuni, Giannelli, Hebo, Sitoplus en veel meer. Zoek je meer een standaard scooter uitlaat klik dan hier

Scooter opvoeren met een andere uitlaat

Zoals al aangegeven kan je je scooter opvoeren met een andere uitlaat. Als je alle begrenzers al hebt verwijderd en nog sneller wil dan is een andere uitlaat voor je scooter een van de eerste dingen die het meeste winst in prestatie oplevert. Let wel op dat bij het monteren van een andere uitlaat je eigenlijk altijd de scooter opnieuw moet afstellen. Omdat een race uitlaat zijn vermorgen afgeeft op een ander (hoger) toerental dien je er voor te zorgen dat dit toerental gehaald wordt door bijvoorbeeld lichtere rollen te plaatsen in de vario. Ook is het soms nodig om een andere (sterkere) drukveer te plaatsen om daarmee het juiste toerental te halen. Om te voorkomen dat je met een 'dip' optrekt dien je ook het toerental van wegrijden te verhogen met andere, strakkere, trekveren in de koppeling. Naast het afstellen van de overbrenging is het ook noodzakelijk om je carburateur opnieuw af te stellen, omdat je meer toeren gaat draaien is er ook meer benzine nodig. Dit kan je doen door een grotere sproeier te plaatsen. Let altijd goed op de kleur van je bougie, een te kleine sproeier kan voor een warmloper of zelfs vastloper zorgen. Weet je nog niet zeker of je je scooter op wil voeren of zoek je gewoon een mooie scooter uitlaat, klik dan hier om alle scooter uitlaten te zien.

Terugloop Uitlaat: Waarom loopt ie 'terug'

Bij een 2-takt is de uitlaat één van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestaties en tuning van de motor. De lengte van de uitlaat is daarbij een belangrijke factor, samen met de inhoud (diameter). Goed presterende uitlaten moeten daarom 'teruglopen' vanwege de lente. De lengte van de expantie (uitlaat zelf) is dermate lang dat als er nog een tailpijp + demper bij zou komen, dan steekt dit te ver achter de scooter uit en dit is niet toegestaan. Daarom hebben vrijwel alle tuning uitlaten een gebogen tailpijp zodat de demper boven de uitlaat uitkomt, waardoor de totale lengte beperkt blijft. Hier komt de term terugloop uitlaat dus weg. De Tailpijp is het stukje 'buis' wat de expantie verbind met de demper. Onderschat de functie van de tailpijp niet! Deze is, voornamelijk bij high performance 2-takt motoren erg belangrijk. Je kan varieren met de lengte en diameter. Perfect afstellen kan met tailringen. Dit is iets wat alleen bij professionele racedoeleinden gebruikt word om echt het allerlaatste uit de motor te halen en alles te matchen. Je kan hier ook mee expirimenteren maar bij een gemiddelde terugloop uitlaat voor straatgebruik is dat een heel gedoe omdat de tailpijp niet los kan. Deze zitten vaak vastgelast aan de expantie zelf.