Cilinderkop - Geen Keuring Normaal BGM
BGM
cilinderkop spacer BGM original ø=71.0mm lambretta sx 200, tv 200, dl/gp 200 1.5mm
€ 11,86
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM original ø=71,0mm lambretta sx 200, tv 200, dl/gp 200 2,0mm
€ 10,98
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM pro racetour ø=65,0mm 8 bevestigingen lambretta li 125 150, lis, sx 125 150, tv 175 (2e serie, 3e serie), dl/gp 125 150 0,3mm
€ 17,26
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM pro racetour ø=65,0mm 8 bevestigingen lambretta li 125 150, lis, sx 125 150, tv 175 (2e serie, 3e serie), dl/gp 125 150 1,2mm
€ 17,26
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM pro racetour ø=65,0mm 8 bevestigingen lambretta li 125 150, lis, sx 125 150, tv 175 (2e serie, 3e serie), dl/gp 125 150 2,0mm
€ 17,26
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM pro ø=70,0mm 8 bevestigingen lambretta sx 200, tv 200, dl/gp 200 0,5mm
€ 18,34
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM pro ø=70,0mm 8 bevestigingen lambretta sx 200, tv 200, dl/gp 200 0,7mm
€ 16,18
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM pro ø=70,0mm 8 bevestigingen lambretta sx 200, tv 200, dl/gp 200 1,0mm
€ 16,18
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop oem kwaliteit 50 cc minarelli verticaal booster, bump50, bws50, slider50, spy, sr50 ( 1994), stunt, zuma50, amico
€ 28,87
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop spacer BGM original ø=65,0mm lambretta li 125 150, lis, sx 125 150, tv 175 (2e serie, 3e serie), dl/gp 125 150 2,0mm
€ 11,86
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop oem kwaliteit 50 cc peugeot lc (verticaal) speedfight1 50 cc lc, speedfight2 50 cc lc, xfight 50
€ 28,87
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop BGM pro mrb racetour 195 cc lambretta li 125 150, lis 125 150, sx 150, dl 125 150, gp 125 150
€ 161,69
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop BGM pro mrb racetour 225 cc lambretta tv 200, sx 200, dl 200, gp 200
€ 152,42
✔ Op voorraad
BGM
cilinderkop BGM pro cnc (made in germany) ts1 225 cc lambretta tv 200, sx 200, dl 200, gp 200
€ 139,03
✔ Op voorraad
De cilinderkop dicht de cilinder aan de bovenkant af samen met pakkingen.
Cilinderkoppen van scooter cilinder zijn altijd van aluminium. Samen met pakkingen zorgt de cilinderkop voor een perfecte afdichting zodat uitlaatgas niet via de cilinderkop kan ontsnappen. Bij scooters worden verschillende koelmethoden gebruikt, er zit dan ook verschil in de cilinderkop. Een cilinder die luchtgekoeld is heeft een cilinderkop voorzien van koelribben. Een watergekoelde cilinderkop heeft kanalen waar het koelvloeistof doorheen kan lopen.