CDI / ECU Units - Styling Spiegels

1-50 of 95
STR8 STR8 Spiegel Groef M8 Rechts, Zwart
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Rechts STR8 CNC M10 Chroom
€ 33,90
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Rechts STR8 CNC M10 Carbon Look
€ 33,90
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Rechts STR8 CNC M10 Mat Zwart
€ 21,58
✔ Op voorraad
STR8 Spiegeladapter STR8, M10 Naar M8, Universeel
€ 3,28
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Linkerzijde STR8 CNC Carbon Look
€ 33,90
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegelbevestiging Chroom
€ 14,02
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel STR8 CNC II Rechts, Zwart
€ 36,02
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Rechts STR8 CNC Carbon Look
€ 33,90
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Linkerzijde STR8 Groef Zwart D.8MM
€ 15,10
✔ Op voorraad
New Spiegel - F1 - TNT - Rechter
TNT Spiegel - F1 - TNT - Rechter
€ 21,58
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Links Rode Groef D.8MM
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Links Mat Zwart Groef D.8MM
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegelbevestiging Aluminum
€ 10,98
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegelbevestiging Mat Zwart
€ 14,02
Niet op voorraad
STR8 Spiegel STR8 Groef, Rechts Aluminum
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegelset Rechts + Links Weg-Legal Zwart
€ 37,08
Niet op voorraad
STR8 Spiegel Links / Rechts F1 Rood D.8MM
€ 12,94
✔ Op voorraad
New Spiegel - F1 - TNT - Links
TNT Spiegel - F1 - TNT - Links
€ 21,58
✔ Op voorraad
TNT Spiegelset Demon Chroom TNT
€ 19,42
Niet op voorraad
-32% Carbon Spiegel Peugeot Vivacity - Links
Vicma Carbon Spiegel Peugeot Vivacity - Links
€ 10,98 € 16,18
✔ Op voorraad
-32% Carbon Spiegel Peugeot Vivacity - Rechts
Vicma Carbon Spiegel Peugeot Vivacity - Rechts
€ 10,98 € 16,18
✔ Op voorraad
Spiegel Universeel Chroom Rond - M8x1.25
€ 19,42
Niet op voorraad
Spiegels met Muziek / MP3 - Zilver
€ 42,38
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel F1 Links D.8MM Matte Carbon
€ 11,86
✔ Op voorraad
Moto Nostra Spiegel MOTO NOSTRA Shorty Vespa GTS 125-300 HPE
€ 38,14
✔ Op voorraad
1-50 of 95

De CDI unit is het digitale gedeelte van de ontsteking wat er voor zorgt dat er op elk toerental juist wordt ontstoken. Een CDI kan begrensd zijn waardoor er geen hoge toerentallen gemaakt kunnen worden. Er zijn onbegrensde CDI units, wanneer deze wordt geplaatst zal de scooter meer toeren kunnen draaien.

Verschillende CDI's maar wat is het verschil?

Er zit veel vershil in de CDI en je moet altijd zorgen dat het type CDI geschikt is voor jou scooter, anders werkt het niet en sterker nog: je kan onderdelen kapot maken bij het plaatsen van een CDI die niet geschikt is voor jou scooter. Zo zit er verschil in AC en DC en uiteraard het type aansluiting. Daarnaast bepaalt de CDI ook een groot gedeelte van de snelheid en zijn de meeste 4-takt scooters begrensd op de CDI.