CDI / ECU Units - Op type scooter

51-68 of 68
-24% Accu YTX7A-BS Killerbee Custom
Edge Accu YTX7A-BS Killerbee Custom
€ 22,70 € 29,94
✔ Op voorraad
-24% Accu YTX7A-BS BTC / Grande Retro
Edge Accu YTX7A-BS BTC / Grande Retro
€ 22,70 € 29,94
✔ Op voorraad
-24% Accu AGM VX50 / Retro / Grande Retro (YTX7A-BS)
Edge Accu AGM VX50 / Retro / Grande Retro (YTX7A-BS)
€ 22,70 € 29,94
✔ Op voorraad
-24% Accu YTX7A-BS ZNEN Retro (zn50qt-a)
Edge Accu YTX7A-BS ZNEN Retro (zn50qt-a)
€ 22,70 € 29,94
✔ Op voorraad
-31% Accu Sym Fiddle 2
Dynavolt Accu Sym Fiddle 2
€ 22,70 € 32,84
✔ Op voorraad
-25% Sym Fiddle I II & III gel accu (ytx7-abs)
Edge Sym Fiddle I II & III gel accu (ytx7-abs)
€ 22,40 € 29,94
✔ Op voorraad
-24% Accu SYM Orbit 2
Edge Accu SYM Orbit 2
€ 22,70 € 29,94
✔ Op voorraad
Dynavolt Tomos Accu - Origineel
€ 28,88
Niet op voorraad
Dynavolt Accu Vespa LX 50 4T(YTX9A-BS YB9-B)
€ 29,94
✔ Op voorraad
Nitro Accu Vespa GTS 125 (YTX12-BS)
€ 36,98
✔ Op voorraad
Dynavolt Accu Vespa Primavera
€ 24,70
✔ Op voorraad
Edge Gel accu voor Vespa Sprint / Primavera
€ 32,08
✔ Op voorraad
Dynavolt Accu Vespa LX 2T
€ 18,34
✔ Op voorraad
-11% Accu Yamaha Aerox (50cc 2-takt)
Dynavolt Accu Yamaha Aerox (50cc 2-takt)
€ 17,26 € 19,42
✔ Op voorraad
New Accu Yamaha Neo's scooter - 12V 4Ah
Dynavolt Accu Yamaha Neo's scooter - 12V 4Ah
€ 16,18
✔ Op voorraad
Dynavolt Accu Yamaha Aerox 4-takt
€ 22,45
✔ Op voorraad
-9% Accu Yamaha Neo's 4-takt
Dynavolt Accu Yamaha Neo's 4-takt
€ 22,45 € 24,59
✔ Op voorraad
Dynavolt Accu Yamaha Giggle (XF50 / 15P1 / 15P5)
€ 22,45
✔ Op voorraad
51-68 of 68

De CDI unit is het digitale gedeelte van de ontsteking wat er voor zorgt dat er op elk toerental juist wordt ontstoken. Een CDI kan begrensd zijn waardoor er geen hoge toerentallen gemaakt kunnen worden. Er zijn onbegrensde CDI units, wanneer deze wordt geplaatst zal de scooter meer toeren kunnen draaien.

Verschillende CDI's maar wat is het verschil?

Er zit veel vershil in de CDI en je moet altijd zorgen dat het type CDI geschikt is voor jou scooter, anders werkt het niet en sterker nog: je kan onderdelen kapot maken bij het plaatsen van een CDI die niet geschikt is voor jou scooter. Zo zit er verschil in AC en DC en uiteraard het type aansluiting. Daarnaast bepaalt de CDI ook een groot gedeelte van de snelheid en zijn de meeste 4-takt scooters begrensd op de CDI.