CDI / ECU Units - STR8 Geen Keuring 150 cm Normaal

401-450 of 561
STR8 Waterpomp Deksel STR8 Peugeot Speedfight Zwart
€ 58,78
✔ Op voorraad
STR8 Ventielen STR8 Grenade Chroom
€ 3,28
✔ Op voorraad
STR8 Ventielen STR8 Bullet Goud
€ 4,38
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Linkerzijde STR8 CNC Carbon Look
€ 33,90
✔ Op voorraad
STR8 Grips STR8 Aangpaste Paars / Chroom Eindkappen
€ 16,18
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Brandstofdop Derbi Senda Zwart
€ 23,52
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegelbevestiging Chroom
€ 14,02
✔ Op voorraad
STR8 Remhendel Foam Mouwen STR8 Universeel Zwart
€ 3,28
Niet op voorraad
STR8 Spiegel STR8 CNC II Rechts, Zwart
€ 36,02
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Brandstofdop Derbi Senda Blauw
€ 23,52
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Brandstofdop Derbi Senda Carbon Look
€ 23,52
✔ Op voorraad
STR8 Stuurstang STR8 Kort Piaggio Wit
€ 37,08
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Rechts STR8 CNC Carbon Look
€ 33,90
✔ Op voorraad
STR8 Ventielen STR8 Grenade Rood
€ 3,28
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Stuur Einde Anti-Vibratie Shorty - Blauw
€ 12,94
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Stuur Einde Anti-Vibratie Shorty - Carbon
€ 12,94
Niet op voorraad
STR8 STR8 Stuur Einde Anti-Vibratie Shorty - Rood
€ 12,94
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Motocross-Greep Blauw
€ 6,58
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Verhoging Derbi Senda Aluminum
€ 17,26
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Linkerzijde STR8 Groef Zwart D.8MM
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegel Groef M8 Rechts, Zwart
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Links Rode Groef D.8MM
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 Grips STR8 Vlam Zwart / Rood
€ 10,98
✔ Op voorraad
STR8 Spiegel Links Mat Zwart Groef D.8MM
€ 15,10
✔ Op voorraad
STR8 Ventielen STR8 Grenade Goud
€ 3,28
✔ Op voorraad
STR8 STR8 Spiegelbevestiging Aluminum
€ 10,98
✔ Op voorraad
401-450 of 561

De CDI unit is het digitale gedeelte van de ontsteking wat er voor zorgt dat er op elk toerental juist wordt ontstoken. Een CDI kan begrensd zijn waardoor er geen hoge toerentallen gemaakt kunnen worden. Er zijn onbegrensde CDI units, wanneer deze wordt geplaatst zal de scooter meer toeren kunnen draaien.

Verschillende CDI's maar wat is het verschil?

Er zit veel vershil in de CDI en je moet altijd zorgen dat het type CDI geschikt is voor jou scooter, anders werkt het niet en sterker nog: je kan onderdelen kapot maken bij het plaatsen van een CDI die niet geschikt is voor jou scooter. Zo zit er verschil in AC en DC en uiteraard het type aansluiting. Daarnaast bepaalt de CDI ook een groot gedeelte van de snelheid en zijn de meeste 4-takt scooters begrensd op de CDI.