+31 (0)50 7114161 (Ma-Vr 9:00-17:00) 📍 Afhalen in Groningen mogelijk
Gratis verzending v.a. €75
Vandaag besteld, morgen in huis
30 dagen retourrecht
Laagste prijsgarantie
Gratis verzending v.a. €75
Vandaag besteld, morgen in huis
30 dagen retourrecht
Laagste prijsgarantie
Gratis verzending v.a. €75
Vandaag besteld, morgen in huis
30 dagen retourrecht
Laagste prijsgarantie
BGM

BGM Superstrong 2.0 CNC Ultralube Type Cosa2 FL (Belagtyp (plaattype CR80))CNC 10 Veren Binnen=110mm Voor Koppelingsfrictieplaten Type Honda (Plaattype CR80)

BGM Superstrong 2.0 CNC Ultralube Type Cosa2 FL (Belagtyp (plaattype CR80))CNC 10 Veren Binnen=110mm Voor Koppelingsfrictieplaten Type Honda (Plaattype CR80)

€ 177,14
Incl. 21% VAT
✔ Op voorraad
Bestel voor 16:00, morgen in huis!
🚚 Gratis verzending vanaf €75
30 dagen retourrecht
🔒 Veilig betalen
📞 Klantenservice

Product omschrijving

Koppelmand BGM PRO Superstrong 2.0 ULTRALUBE
H2>
Extreme belastingskoppeling, zeer eenvoudig te bedienen - Made in Germany
H3>
De Superstrong 2.0 CR-koppeling combineert extreme duurzaamheid, absolute betrouwbaarheid en eenvoudige bediening. Het is de basis van elke gedegen motortuning.
De solide, CNC vervaardigde koppelingskorf heeft een uitstekende rondloop en een enorm hoge torsiestijfheid. Het biedt dus een perfecte koppelingsaangrijping met een duidelijk gedefinieerd slijppunt en zuivere snede. Hij is geschikt voor de toerrijder die waarde hecht aan hoge kwaliteit, maar ook voor de ambitieuze racer die op zoek is naar een extreem duurzame en stabiele koppeling.

ULTRALUBE
De nieuwste generatie Superstrong 2.0 CR-koppeling is nu voorzien van een innovatieve nieuwe technologie: Ultralube. Ultralube levert (via nauwkeurig gedefinieerde boringen en middelpuntvliedende kracht) versnellingsbakolie zowel aan het zwaarbelaste naafprofiel (tussen koppelingskorf en koppelingsnaaf) als aan de koppelingsvlakken zelf. Deze technologie, uniek in de vespa-sector, maakt de legendarische Superstrong 2.0 CR-koppeling nog stabieler dan hij al is. Een clutch ontworpen voor de eeuwigheid.

PASVORM / UPGRADE
De hier aangeboden koppelingskorf kan worden gebruikt als hoogwaardige upgrade voor elk Cosa2-koppelingstype. Het werd vanaf 1992 door Piaggio af fabriek gebruikt in de Cosa FL2-modellen. In de PX-modellen werd het gebruikt vanaf ongeveer 1996 tot de laatste productiejaren.

WIJZIGINGEN
Voertuigen met minder dan 180ccm (af fabriek) hebben het koppelingsdeksel van de 200ccm-modellen nodig, als het origineel bestaande koppelingsdeksel niet gewijzigd hoeft te worden.
Voertuigen vóór 1998 moeten de Superstrong 2.0 CR-koppeling hebben (zie documenten onder "Downloads").

BELASTINGTYPE CR
De Supertrong 2.0 CR maakt gebruik van het koppelingsgerichte type van de Honda CR80 / VFR400.
Deze hebben een grotere effectieve straal, minder gewicht, bredere platen en een zeer veerkrachtig bekledingsmateriaal. De voordelen zijn een lichtere koppeling, die sneller scheidt en toch extreem veerkrachtig is. Als deze mand gebruikt moet worden ter vervanging van een standaard koppelingskorf, bestel dan tegelijkertijd de bijpassende CR-koppelingsbekledingen.

No specifications available for this product.

BGM Superstrong 2.0 CNC Ultralube Type Cosa2 FL (Belagtyp (plaattype CR80))CNC 10 Veren Binnen=110mm Voor Koppelingsfrictieplaten Type Honda (Plaattype CR80)
BGM Superstrong 2.0 CNC Ultralube Type Cosa2 FL (Belagtyp (plaattype CR80))CNC 10 Veren Binnen=110mm Voor Koppelingsfrictieplaten Type Honda (Plaattype CR80)
€ 177,14
1 / 1