secundaire versnellingen malossi gilera runner fxr180 (zapm08) piaggio hexagon lxt180 (zapm06) italjet dragster180 (dr5810) (2e versie geperst) 14 43 1 3 07

Be the first to review this product

Beschikbaarheid: ✔ Op voorraad

€ 96,58
OR

Quick Overview

secundaire-versnellingen-malossi-gilera-runner-fxr180-(zapm08)-piaggio-hexagon-lxt180-(zapm06)-italjet-dragster180-(dr5810)-(2e-versie-geperst)-14-43-1-3-07

secundaire versnellingen malossi gilera runner fxr180 (zapm08) piaggio hexagon lxt180 (zapm06) italjet dragster180 (dr5810) (2e versie geperst) 14 43 1 3 07

Double click on above image to view full picture

Zoom Out
Zoom In

More Views

Details

De originele transmissie van de auto's met de bekende watergekoelde 180cc Piaggio/Gilera 2-takt motor ligt al relatief lang in de fabriek. Met de 14/43 reductie aangeboden door Malossi, is de versnellingsbak van de Runner 180 ongeveer 10% langer. Aanbevolen voor motoren met een veel hoger vermogen en veel koppel.
HOOFDSCHACHT:
Deze versnellingsbak is alleen bruikbaar voor motoren met een soepelere hoofdas.
Hier wordt het grote rondsel op de achterwielas gedrukt. Voor de montage moet het originele rondsel met een stabiele pers van de hoofdas worden gedrukt. De benodigde losbreekkracht kan oplopen tot meer dan 10 ton! Druk het nieuwe Malossi tandwiel op de bestaande originele hoofdas. Om dit te doen, koelt u de as (ijscompartiment of ijsspray) en verwarmt u het rondsel (kokend water) om te voorkomen dat het rondsel tijdens het persen vastloopt.

Alleen geschikt voor de 180cc motoren zoals gebruikt in de Gilera Runner FXR180, Hexagon LXT180 en Italjet Dragster 180.

(ONS)